ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР-ОФЕРТАпро надання медичних послуг

ФОП Сторчева Ольга Сергіївна (ліцензія на медичну практику видана наказом МОЗ України (від 08.02.2023 № 249), з однієї сторони та фізична особа, яка звернулася до Виконавця для отримання медичних послуг (надалі іменується "Пацієнт") з іншої сторони, разом іменовані як "Сторони", а кожна окремо – "Сторона", уклали цей договір про нижченаведене.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ1.1. Відповідно до статей 633, 634, 641 Цивільного кодексу України, цей Договір є публічним договором (публічною офертою), що містить усі істотні умови надання медичних послуг Виконавцем і пропонує необмеженому колу фізичних осіб (далі – Пацієнти) отримати медичні послуги на умовах, визначених цим Договором.1.2. Умови цього Договору є однаковими для всіх Пацієнтів, за винятком тих, кому законодавством України надані відповідні пільги в разі їх наявності.1.3. Виконавець зобов’язується укласти цей Договір за наявності у нього можливості (в тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надати Пацієнту медичні послуги.1.4. Виконавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності в галузі медичної практики, пов’язані із виконанням цього Договору, та несе відповідальність за порушення прав Пацієнта в процесі виконання Договору та надання Послуг.1.5. Виконавець надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику, виданої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.02.2023 № 249 (далі – Ліцензія).1.6. Договір є обов’язковим для виконання Виконавцем з моменту його оприлюднення на веб-сайті Виконавця.1.7. У разі, якщо законодавством України встановлено норми, які суперечать положенням цього Договору, перевагу при застосуванні матимуть відповідні норми законодавства України.
2. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ2.1. Договір вважається укладеним без подальшого підписання з моменту усного або письмового звернення Пацієнта за отриманням медичних послуг чи вчинення інших дій, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору (таких як підписання плану лікування, інформованої згоди на діагностику та лікування, початок фактичного користування послугами, оплата рахунку Виконавця тощо), без підписання письмового примірника Сторонами.2.2. Дата першого звернення Пацієнта до Виконавця за згодою Сторін вважається датою укладання цього Договору. Пацієнт вважається ознайомленим з умовами Договору в момент його укладання.2.3. Кожна із Сторін гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і повноваженнями, які необхідні і достатні для укладання та виконання цього Договору відповідно до його умов.2.4. Укладаючи Договір, Пацієнт автоматично погоджується з безумовним та повним прийняттям його положень та всіх можливих додатків до Договору.2.5. Перед початком користування медичними послугами кожен Пацієнт зобов’язується ознайомитися з умовами цього Договору, тарифами на Послуги, а також Правилами перебування та обслуговування пацієнтів в кабінеті ФОП Виконавця, які розміщені (оприлюднені) на офіційному веб-сайті Виконавця та в Куточку (папці) споживача.2.6. Всі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін. У разі незгоди Пацієнта з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір.2.7. Виконавець на письмову вимогу Пацієнта зобов’язується надати йому завірену підписом уповноваженої особи письмову форму цього Договору.

3. ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯУ цьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення вживаються у такому значенні:3.1. Медична послуга — певна дія або сукупність дій, які здійснюються в Кабінеті ФОП Виконавця з метою профілактики, діагностики, лікування або реабілітації захворювань, патологій або станів Пацієнта.3.2. Пацієнт — фізична особа, яка звернулася до Кабінету ФОП Виконавця для отримання медичних послуг та уклала з Виконавцем договір про надання таких послуг. У разі, якщо споживачем послуг є малолітня або недієздатна особа, права та обов’язки, що передбачені цим Договором для Пацієнта, набуває законний представник такої особи.3.3. Кабінет ФОП — приміщення, створене Виконавцем та розташоване за адресою: 03062, м. Київ, проспект Берестейський 67А, кабінет 5.3.4. Веб-сайти Виконавця — веб-сторінки в мережі Інтернет, що містять адреси: https://booking.lakmus.org/?client=drstorcheva&defaultAppointmentType=appointment&defaultPaymentSource=online, https://drstorcheva.com.ua/ та https://posibnykystorcheva.store/. Ці адреси є офіційними джерелами інформації для Пацієнтів про Виконавця та послуги, що надаються.3.5. Лікуючий лікар — лікар Виконавця, який надає медичні послуги Пацієнту в Кабінеті ФОП.3.6. План лікування — комплекс профілактичних, лікувальних, діагностичних, реабілітаційних заходів та медичних маніпуляцій, обраний лікарем для кожного Пацієнта окремо та погоджений з ним, необхідний для досягнення позитивних результатів лікування захворювання Пацієнта. План лікування містить етапи лікування, перелік медичних втручань, орієнтовані строки лікування та орієнтовану вартість лікування в цінах, що діють на день його складання.3.7. Графік відвідувань — документ, що містить перелік призначених медичних послуг, календарну дату та точний час, коли Пацієнт повинен з’явитися до Кабінету ФОП для отримання таких послуг, підписаний Пацієнтом і обов’язковий для виконання.3.8. Інформована згода — згода Пацієнта на медичне втручання, яка може бути оформлена у письмовому вигляді шляхом підписання окремої затвердженої Виконавцем форми або відповідного формулювання в медичній документації (медичній картці тощо).3.9. Правила − Правила перебування та обслуговування пацієнтів в Кабінеті ФОП, затверджені Виконавцем та обов’язкові для виконання Пацієнтом. Пацієнт зобов’язаний ознайомитися з цими Правилами до укладення Договору.
4. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ4.1. Виконавець зобов’язується за дорученням і погодженням Пацієнта надати останньому (чи особі, в інтересах якої укладено цей Договір) одну або декілька платних медичних послуг із Переліку медичних послуг Виконавця, спрямованих на покращення стану здоров’я Пацієнта відповідно до встановленого діагнозу (далі – Послуги), а Пацієнт зобов’язується прийняти та оплатити Послуги на умовах, визначених цим Договором.4.2. Обсяги, вид, вартість та строки надання Послуг визначаються з урахуванням стану здоров’я Пацієнта, медичних показань, побажань Пацієнта та технічних можливостей Виконавця.4.3. На підставі проведеного первинного огляду Пацієнта лікуючий лікар встановлює попередній діагноз і визначає методи та можливі варіанти лікування. Лікар інформує Пацієнта про наслідки лікування, передбачувані результати, ступінь ризику та можливі ускладнення.4.4. За результатами первинного огляду лікар складає План лікування, що визначає узгоджений Сторонами обсяг Послуг та їх попередню вартість. Необхідною умовою виконання Договору є згода Пацієнта із запропонованим Планом лікування, що може бути засвідчено підписом Пацієнта або шляхом фактичного споживання зазначених у Плані лікування Послуг.4.5. Впродовж дії Договору Сторони мають право складати декілька Планів лікування (в такому випадку умови додаткового Плану лікування виступають доповненням до попереднього Плану лікування) або вносити зміни до чинного Плану лікування.4.6. Пацієнт погоджується, що у разі необхідності проведення додаткового обстеження або консультації профільного медичного спеціаліста, якого немає в штаті Виконавця, він зобов'язується пройти таке обстеження або консультацію у строки, встановлені Виконавцем, власним коштом, згідно з тарифами відповідних медичних закладів.
5. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ5.1. Послуги надаються в Кабінеті ФОП Виконавця відповідно до Правил, з використанням сертифікованого обладнання та дозволених для використання медичних виробів і матеріалів.5.2. Лікуючий лікар призначається Виконавцем за попереднім погодженням із Пацієнтом.5.3. Надання Послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Пацієнта на проведення діагностики, лікування, операції та анестезії, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі та може додатково оформлюватися у формі, визначеній Виконавцем, перед наданням першої Послуги та перед наданням інших Послуг, перелік яких визначається Виконавцем. Сторони погодили, що підписання інформованих згод є необхідною умовою для початку надання Послуг.5.4. Послуги надаються за попереднім записом, який може бути здійснений за телефоном або при особистому зверненні Пацієнта. Надання Послуг без попереднього запису можливе виключно у разі відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів. Дата та час надання кожної Послуги погоджуються Виконавцем та Пацієнтом в усній або письмовій формі (шляхом підписання графіка відвідувань).5.5. Пацієнт має право змінити дату та час надання кожної Послуги до настання строку надання такої Послуги.5.6. У разі запізнення Пацієнт зобов’язується заздалегідь повідомити про це лікуючого лікаря. У разі запізнення, що призводить до зміщення графіку прийому, з Пацієнтом узгоджується новий час візиту.5.7. Дату та час надання кожної Послуги можуть бути змінено з ініціативи Виконавця у разі:5.7.1. Якщо стан здоров’я Пацієнта перед початком надання Послуги унеможливлює її надання або суттєво збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Пацієнта, або інших тяжких чи негативних наслідків.5.7.2. Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання Послуги Виконавцем.5.8. Виконавець зобов’язується не розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, а також інтимні та сімейні аспекти життя Пацієнта, які стали відомі у зв’язку з виконанням цього Договору, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
6. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ, ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, А ТАКОЖ ПОЛІТИКА ОПЛАТИ ТА СКАСУВАННЯ6.1. Вартість Послуг, що надаються відповідно до цього Договору, визначається залежно від їх обсягу та затверджених Виконавцем тарифів на Послуги. Тарифи на Послуги мають юридичну силу укладеної угоди про узгоджену ціну.6.2. Попередня вартість Послуг зазначається в Плані лікування і не включає вартість лікування прихованих патологій, які можуть бути виявлені в процесі лікування.6.3. Ціни, вказані в Плані лікування, дійсні протягом строку, зазначеного в Плані лікування. Після спливу цього строку вартість Послуг визначається на основі діючих на момент надання Послуги тарифів Виконавця.6.4. Політика оплати послуг:- Передоплата запису у 100% розмірі є обов'язковою. У разі невиплати протягом 60 хвилин після бронювання, запис автоматично скасовується.6.5. Політика скасування чи перенесення запису:1. При скасуванні запису більше ніж за 48 годин до запланованого візиту, кошти повертаються у 100% розмірі.2. При скасуванні запису менше ніж за 48 годин до запланованого візиту, кошти не повертаються.3. При перенесенні запису кошти залишаються на вашому депозиті.4. Перенести запис можна в будь-який час.5. Після оплати ви автоматично погоджуєтеся з умовами перенесення чи скасування запису.6.6. Пацієнт може обрати один із наведених нижче способів оплати Послуг:6.6.1. оплата готівкою в касу Виконавця;6.6.2. оплата за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Виконавця;6.6.3. оплата рахунків Виконавця безготівковим розрахунком.6.7. Послуги оплачуються Пацієнтом** в день їх надання — до або безпосередньо після надання Послуги, в розмірі повної вартості наданих Послуг у конкретне відвідування.6.8. Пацієнт має право здійснити попередню оплату Послуг, визначених у Плані лікування.** Вартість Послуг, сплачених як попередня оплата, не може бути переглянута Виконавцем у випадку зміни тарифів і встановлюється відповідно до тарифів, що діють на день сплати.6.9. Для окремих видів Послуг, які потребують попередніх витрат Виконавця (наприклад, індивідуальне замовлення лікувальних конструкцій для Пацієнта у третіх осіб тощо), Пацієнт зобов’язаний внести передоплату у розмірі до 100% від вартості таких конструкцій. Сума передоплати та строк її внесення зазначаються в Плані лікування та/або рахунку, який наперед надається Пацієнту.6.10. Послуги за безготівковим розрахунком надаються тільки за умови 100% попередньої оплати.6.11. Якщо сума вартості всіх складових наданих Послуг, оплачуваних за попередньою оплатою, перевищує суму, внесену Пацієнтом, то різницю Пацієнт зобов’язаний погасити не пізніше дня закінчення надання Послуг.6.12. У випадку виникнення розбіжностей в сторону збільшення між орієнтовною вартістю Послуги (частини Послуги) та сумою рахунка, виставленого Пацієнту в конкретне відвідування, Пацієнт зобов’язується оплатити рахунок не пізніше наступного дня після надання Послуги (частини Послуг) і підписати Акт наданих послуг з переліком наданих Послуг та зазначенням розміру заборгованості Пацієнта за послуги.6.13. У разі недостатності у Пацієнта коштів для оплати отриманих Послуг, заборгованість Пацієнта перед Виконавцем може бути оформлена додатковою угодою про оплату з розстрочкою платежу.6.14. Лікування за страховкою здійснюється за умови попереднього укладання Виконавцем відповідного договору зі страховою компанією.6.15. Пацієнту може надаватися знижка на вартість Послуги, розмір якої визначається в порядку, встановленому Виконавцем.6.16. Якщо в процесі надання Послуг виникає потреба в їх коригуванні (наданні додаткових Послуг або зміні обсягу попередньо погоджених Послуг), Виконавець зобов’язаний повідомити про це Пацієнта, погодивши з ним новий План лікування або відповідні зміни.
7. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ7.1. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється в усній формі або на вимогу однієї зі Сторін шляхом оформлення Акту наданих послуг (далі – Акт), який складається Виконавцем у двох примірниках та надається Пацієнту для підписання.7.2. Пацієнт зобов’язаний підписати обидва примірники Акту або надати письмову мотивовану відмову від його підписання.7.3. У разі, якщо Пацієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту, Послуга вважається належним чином наданою Виконавцем та належним чином прийнятою Пацієнтом.7.4. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту, Виконавець протягом 10 (десяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду. У разі обґрунтованості відмови Пацієнта, Сторони складають двосторонній рекламаційний акт з переліком необхідних доробок і термінів їхнього виконання.7.5. Якщо Пацієнту надано декілька Послуг, Виконавець має право скласти один Акт, в якому зазначити весь перелік наданих Послуг.
8. ПРАВА СТОРІН8.1. Пацієнт має право:8.1.1. Приєднатися до цього Договору на запропонованих Виконавцем умовах.8.1.2. До моменту замовлення Послуг отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються Виконавцем.8.1.3. Узгодити з Виконавцем орієнтовану вартість Послуг шляхом підписання Плану лікування.8.1.4. Отримати Послуги належної якості.8.1.5. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров'я, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров'я, які зберігаються у Виконавця.8.1.6. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні Послуг.8.1.7. Вибрати метод лікування відповідно до рекомендацій лікуючого лікаря, якщо лікарем визначено кілька варіантів плану лікування, попередньо ознайомившись із результатами обстеження, діагнозом, методами лікування, пов'язаним з ними ризиком, перевагами й недоліками різних планів лікування, можливими ускладненнями.8.1.8. Вимагати заміни лікуючого лікаря (за наявності у Виконавця інших лікарів відповідної кваліфікації).8.1.9. При зміні в процесі лікування Плану лікування та попередньої орієнтованої вартості Послуг Пацієнт вправі на свій вибір:- погодитись з новим /додатковим Планом лікування та узгодити його вартість;- відмовитися від запропонованих змін та продовжити лікування на узгоджених раніше умовах;- розірвати Договір та провести розрахунки за фактично надані Послуги.8.1.10. На таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.8.1.11. На усунення недоліків наданої Послуги.8.1.12. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.8.1.13. Відмовитись від отримання Послуги (частини Послуги) в будь-який момент дії Договору, попередньо сплативши всі фактично надані на момент відмови Послуги.8.2. Виконавець має право:8.2.1. Вносити зміни до цього Договору, а також до переліку Послуг, змінювати ціну кожної Послуги.8.2.2. Проводити акції, надавати знижки та додаткові пільги на Послуги.8.2.3. Отримувати оплату за надані Послуги в порядку, передбаченому цим Договором.8.2.4. Обробляти персональні дані та іншу інформацію про Пацієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.8.2.5. В разі необхідності, за попереднім погодженням з Пацієнтом, вносити зміни в План лікування.8.2.6. Самостійно визначати і призначати медичних працівників, які надаватимуть Послуги Пацієнту.8.2.7. У разі виникнення невідкладних станів, непередбачуваних ситуацій чи ускладнень під час проведення медичних втручань - самостійно визначати обсяг всіх необхідних та можливих заходів з їх усунення.8.2.8. Надати неповну інформацію про стан здоров'я Пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами у разі, якщо інформація про хворобу Пацієнта може погіршити стан його здоров'я або зашкодити процесу лікування.8.2.9. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Пацієнтом.8.2.10. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання Послуг та в подальшому використовувати знеособлені результати такої фіксації в рекламних, маркетингових, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.8.2.11. Перенести візит у випадку непередбаченої відсутності лікаря або за можливості призначити іншого лікаря для проведення лікування за згодою Пацієнта.8.2.12. В разі запізнення Пацієнта в односторонньому порядку змінити строк надання Послуг або відмінити надання таких Послуг.8.2.13. Скеровувати Пацієнта до інших профільних медичних спеціалістів, в тому числі до іншого закладу охорони здоров'я, з метою уточнення діагнозу та вибору оптимального плану лікування.8.2.14. Не починати (або призупинити) надання Послуг у випадках:- відмови Пацієнта від підписання інформованих згод, заповнення анамнезу (анкети здоров’я);- при виникненні заборгованості у Пацієнта з оплати Послуг (до моменту повного погашення такої заборгованості);- виявлення у Пацієнта під час обстеження захворювання (патології), лікування якого неможливе в Закладі через ліцензійні обмеження, кваліфікацію медичного персоналу або технічну оснащеність або при відмові Пацієнта від лікування такої патології, якщо це унеможливлює надання Послуг за Планом лікування;- перебування Пацієнта у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння або в іншому хворобливому стані, що перешкоджає наданню якісних Послуг;- неприбуття Пацієнтом у встановлені дату та час для отримання відповідних Послуг.8.2.15. Відмовити в будь-який момент у наданні Послуг (за умови, що така відмова не загрожуватиме життю Пацієнта) в наступних випадках:- надання Пацієнтом неповних та /або недостовірних даних про свою особу та/ або стан свого здоров’я;- наявність медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами;- відмови Пацієнта пройти необхідні для проведення подальшого лікування обстеження;- у разі якщо Пацієнт наполягає на використанні лікарських засобів чи застосуванні методів діагностики та лікування, що не дозволені до застосування на території України;- недотримання Пацієнтом встановлених лікуючим лікарем приписів або графіку лікування;- порушення Пацієнтом Правил перебування та обслуговування пацієнтів в Закладі.
9. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН9.1. Пацієнт зобов’язаний:9.1.1. До укладання Договору ознайомитися з тарифами Виконавця, Правилами.9.1.2. Вчасно прибути до Закладу в дату та час надання Послуг.9.1.3. Завчасно повідомляти Заклад про об’єктивну неможливість з’явитися на прийом чи на процедури.9.1.4. Під час перебування на території Закладу неухильно дотримуватися Правил Виконавця.9.1.5. До початку надання Послуг повідомити лікуючому лікарю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я.9.1.6. Точно і своєчасно виконувати усні чи письмові приписи і рекомендації лікуючого лікаря, дотримуватися Плану лікування, своєчасно з’являтися на призначені додаткові обстеження, контрольні та профілактичні огляди.9.1.7. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров’я, які необхідні Закладу для надання Послуг.9.1.8. Повідомляти лікуючого лікаря про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров’я протягом строку лікування.9.1.9. Приймати надані Послуги належної якості та підписувати Акти.9.1.10. Оплачувати вартість Послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором.9.1.11. Сплатити вартість непогоджених додаткових Послуг, які було надано Виконавцем з метою уникнення негативних наслідків для життя або здоров’я Пацієнта.9.1.12. Підписувати інформовані згоди на проведення діагностики, лікування та знеболення, анкети Виконавця.9.1.13. Дотримуватися правил експлуатації встановлених лікувальних конструкцій, у випадку їх поломки (не залежно від причин цього), виникнення ускладнень - у строк до 24 годин, а за можливості - негайно сповістити про це Виконавця.9.2. Виконавець зобов’язаний:9.2.1. Провести в узгоджений із Пацієнтом час первинний огляд Пацієнта для встановлення попереднього діагнозу, обсягу необхідного лікування, розрахунку вартості лікування і проінформувати Пацієнта про результати.9.2.2. За необхідності додаткових методів обстеження з метою встановлення остаточного діагнозу провести їх, а при відсутності можливостей для цього - проінформувати Пацієнта і скерувати його для проходження обстеження до іншого закладу охорони здоров'я або профільного медичного спеціаліста.9.2.3. Надати Послуги належної якості відповідно до поставленого остаточного діагнозу, Плану лікування і розрахунку вартості, узгоджених Сторонами.9.2.4. Забезпечити надання Пацієнтові всіх необхідних Послуг, передбачених Договором та узгодженим Планом лікування.9.2.5. Створити належні і безпечні умови перебування Пацієнта у Закладі.9.2.6. Забезпечити найбільш безболісні та раціональні методи лікування відповідно до медичних показань.9.2.7. Інформувати Пацієнта про обставини, що можуть виникнути та привести до збільшення обсягу надання Послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання Послуг.9.2.8. При змінах в процесі лікування узгодити з Пацієнтом додатковий або новий План лікування та його орієнтовну вартість.9.2.9. Надати Пацієнту лікарські призначення та рекомендації після надання Послуги.9.2.10. На вимогу Пацієнта надавати інформацію про режим роботи Виконавця, умови та порядок надання Послуг.9.2.11. Після закінчення лікування надати на вимогу Пацієнта виписку з медичної карти, копії результатів обстежень, довідки, цифрові носії за домовленістю тощо.9.2.12. Дотримуватися абсолютної конфіденційності інформації про стан здоров'я, результати медичних обстежень та оглядів, інтимну та сімейну сторони життя Пацієнта.9.2.13. Використовувати лікарські засоби та медичні вироби, дозволені для використання в України.9.2.14. Вести та зберігати медичну документацію і звітність відповідно до вимог законодавства України.
10. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ10.1. Послуги надаються лікарем ФОП, який має необхідну спеціальну освіту і відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України. Певні види Послуг можуть надаватися різними медичними спеціалістами Виконавця.10.2. Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та/або протоколів медичної допомоги, затверджених МОЗ України.10.3. Якість наданих Послуг повинна відповідати вимогам законодавства України.10.4. Послуги повинні бути безпечними для здоров’я Пацієнта.10.5. Контроль якості надання медичної допомоги здійснюється у випадках, в порядку та в строки, що передбачені законодавством України.
11. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА11.1. На виконання Закону України "Про захист персональних даних" Виконавець повідомляє Пацієнта про здійснення обробки його персональних даних під час виконання даного Договору.11.2. Володільцем персональних даних є Виконавець.11.3. Персональні дані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення піклування чи лікування або надання медичних послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України "Про захист персональних даних").11.4. Склад та зміст персональних даних, що обробляються Виконавцем:11.4.1. загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та місце народження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засоби зв’язку);11.4.2. спеціальні дані, що стосуються стану здоров’я особи (в тому числі, але не виключно: факт звернення за медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не лише свідчення про стан здоров’я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідження і лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризику для життя і здоров’я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичні дані тощо).11.5. Пацієнт має такі права у сфері захисту персональних даних:11.5.1. знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця персональних даних;11.5.2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;11.5.3. на доступ до своїх персональних даних;11.5.4. отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;11.5.5. пред’являти вмотивовану вимогу Виконавцю із запереченням проти обробки своїх персональних даних;11.5.6. пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Виконавцем, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;11.5.7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;11.5.8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;11.5.9. застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;11.5.10. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;11.5.11. на захист від автоматизованого рішення, яке має для пацієнта правові наслідки.11.6. Персональні дані пацієнтів зберігаються у формі картотек та/або локальних електронних баз даних.11.7. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.11.8. Виконавець може передавати персональні дані пацієнтів Департаменту охорони здоров’я Київської міської державної адміністрації, органам прокуратури, правоохоронним та судовим органам, органам опіки та піклування, МСЕК, Фонду соціального страхування тощо виключно в обсязі, що є необхідним для реалізації ними своїх повноважень.11.9. Адвокати мають право доступу до персональних даних лише тих пацієнтів, які є їхніми клієнтами, та виключно у випадку надання цими клієнтами згоди на таку передачу. Іншим особам персональні передаються лише за згодою пацієнта або його законного представника (батьки, опікун або піклувальник). Для наукових та статистичних цілей можуть передаватися знеособлені персональні дані, що не дозволяють ідентифікувати особу.11.10. Пацієнт надає згоду на використання Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформування Пацієнта, здійснення зв’язку із Пацієнтом; для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та/або рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про Пацієнта. За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.
12. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ12.1. Конфіденційною за цим Договором визнається інформація про факт звернення Пацієнта за медичною допомогою, встановлений діагноз, перелік наданих Послуг, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства є конфіденційною інформацією (інформацією з обмеженим доступом).12.2. Виконавець бере на себе зобов’язання щодо дотримання конфіденційності інформації, отриманої під час виконання даного Договору.12.3. Виконавець декларує, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом, мають безстроковий характер і зберігають свою чинність після закінчення строку дії цього Договору.
13. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН13.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань Сторони несуть відповідальність згідно з діючим законодавством України та цим Договором.13.2. Пацієнт відповідає за достовірність наданої інформації щодо свого здоров’я, виконання рекомендацій лікаря, своєчасну оплату наданих Послуг.13.3. Виконавець відповідає за якість та безпеку наданих Послуг.13.4. У разі прострочення оплати наданих Послуг Виконавець має право вимагати від Пацієнта сплати пені у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми фактичної заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково вимагати від Пацієнта сплати штрафу в розмірі суми заборгованості.13.5. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:13.5.1. ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть повністю виключити, якщо Послуги надані з дотриманням всіх необхідних дій і умов, що пред’являються до послуг даного виду;13.5.2. можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку і про які Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем;13.5.3. ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку грубого недотримання (порушення) Пацієнтом рекомендацій, наданих лікуючим лікарем.13.6. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, у випадках:13.6.1. невиконання Пацієнтом призначень та рекомендацій лікуючого лікаря, Плану лікування;13.6.2. неявки чи несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди;13.6.3. відмови Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;13.6.4. неповідомлення, невчасне повідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез), наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;13.6.5. отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів;13.6.6. несвоєчасного повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;13.6.7. використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;13.6.8. виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;13.6.9. розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором.13.7. Пацієнт повідомлений про те, що сучасна медицина не є точною наукою, відтак діагностика та лікування не можуть гарантувати отримання точного і позитивного ефекту. Пацієнт усвідомлює, що в силу обмеженості можливостей сучасної медицини, складності діагностики та лікування окремих захворювань, індивідуальності та унікальності організму кожного пацієнта запропоновані Виконавцем Послуги можуть не принести очікуваного результату або навіть спричинити погіршення здоров’я Пацієнта, виникнення атипових реакцій та ускладнень, які не враховані у галузевих медичних стандартів (протоколах) та не описані в спеціальній літературі.
14. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ14.1. Виконавець звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи, відсутність електричної енергії, перебої в постачанні природного газу або питної води, поломка обладнання або устаткування, тимчасова непрацездатність лікарів або іншого медичного персоналу Виконавця тощо).14.2. Пацієнт звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладення Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, військові дії, громадські заворушення, страйк, терористичні дії або акти, антитерористичні операції, пожежі, удари блискавки, вибухи).14.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна за можливості негайно, проте не пізніше ніж протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту виникнення таких обставин, повідомити про це іншу Сторону.
15. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ15.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.15.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку відповідно до законодавства України.
16. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ16.1. Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та оприлюднюються на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в Закладі Виконавця - на рецепції та/або в Куточку (папці) споживача. В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, оприлюдненими на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в Закладі Виконавця, пріоритет має примірник на паперових носіях.16.2. У випадку внесення змін до цього Договору (в тому числі в разі зміни цін на Послуги) Виконавець зобов'язаний повідомити про це Пацієнтів за 30 днів до передбачуваної дати впровадження змін та/або введення нових цін шляхом розміщення оголошення на веб-сайті та на рецепції в приміщенні Закладу. Оголошення про введення нових цін також повинно бути розміщене в Закладі протягом 2-х місяців з початку їх введення.16.3. У разі незгоди Пацієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Пацієнт зобов'язаний розірвати Договір у тижневий строк з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміни. Продовження користування Послугами свідчить про згоду Пацієнта з внесеними до Договору змінами.
17. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ17.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.17.2. Всі строки надання Послуг протягом виконання Плану лікування є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров'я Пацієнта та інших об'єктивних або суб'єктивних обставин.17.3. Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:17.3.1. За взаємною згодою Сторін, в т.ч. шляхом укладення Додаткової угоди про припинення Договору.17.3.2. За ініціативою Пацієнта шляхом подання Виконавцю письмової заяви не пізніше ніж за 10 днів до передбачуваного дня розірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати, що зазначена в заяві.17.3.3. За ініціативою Виконавця у випадках порушення Пацієнтом умов Договору та (або) Правил, за умови здійснення всіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров'я Пацієнта у зв'язку з такою відмовою. Виконавець письмово інформує Пацієнта про причини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним. За відсутністю зв’язку з Пацієнтом повідомлення про розірвання Договору надсилається листом за адресою, яка вказана в Договорі. Договір є розірваним з дати, що зазначена в повідомленні Виконавця.17.4. Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами Пацієнта вважати інформацію, зазначену ним при заповненні відповідних анкет Виконавця, які містять персональні дані Пацієнта, або оформленні Плану лікування та медичної карти.17.5. Пацієнт розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню до особи Пацієнта.17.6. Правила перебування та обслуговування пацієнтів в Закладі та діючі тарифи на медичні послуги затверджуються Виконавцем і розміщуються на веб-сайті, а також в Куточку (папці) споживача в Закладі та надаються для ознайомлення на першу вимогу Пацієнта.17.7. На всіх документах, що пов’язані з укладенням та виконанням цього Договору, які передбачають підписання їх Пацієнтом, поряд з підписом Пацієнт обов’язково власноруч зазначає свої прізвище та ініціали.
18. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯФОП СТОРЧЕВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНАЄДРПОУ 323712186103062, м. Київ, проспект Берестейський 67А, кабінет 5.р/р IBAN UA 563220010000026008340072955в АТ КБ «УНІВЕРСАЛ БАНК»тел. +38 (063) 633-38-28e-mail: moc.liamg%40avehcrots.rd

Made with